سعودی عرب 30 رمضان سے 4 شوال مکمل لاک ڈاؤن

رمضان 30 سے ​​لیکر شوال 4 تک کی مدت کے حوالے سے ، سعودی مملکت میں مکمل لاک ڈاؤن نافذ کیا جائے گا

گلف نیوز کے مطابق سعودی عرب نے 30 رمضان المبارک سے شوال 4 تک ملک بھر میں مکمل لاک ڈاؤن نافذ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ وزارت داخلہ نے کہا کہ چوبیس گھنٹے ملک گیر لاک ڈاؤن پانچ دن کے لئے نافذ کیا جائے گا ، جو رمضان 30 سے ​​شوال 4 تک ہوگا ۔ یہ سعودی تاجدار شاہ سلمان بن عبد العزیز کی ہدایت کے مطابق ہے۔
 
شاہ سلمان کی ہدایت کے مطابق ، وزارت احتیاطی تدابیر کے ساتھ متعلقہ اقدامات اور لوگوں کی تعمیل کے ساتھ ساتھ صورتحال پر تازہ ترین پیشرفتوں کی وجہ سے ہونے والی کسی بھی اپڈیٹ اور ترمیم کی نگرانی کے لئے دیگر مجاز حکام کے ساتھ رابطہ کرے گی۔
 
حکومتی پریس نے کہا ہے کہ اس دوران وہ قتصادی اور تجارتی سرگرمیاں ، جنہیں سابقہ ​​قراردادوں کے تحت استشنیٰ دیا گیا ہے ، احتیاطی تدابیر پر عمل پیرا ہونے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے وہ سرگرمیاں جاری رکھیں گے۔
 
اسی مدت کے دوران مکہ مکرمہ کے علاوہ ، تمام سعودی اور غیر سعودی باشندوں کو مکہ مکرمہ کے علاوہ سعودی مملکت میں صبح 9 بجے سے شام 5 بجے تک لوازمات کے لئے گھروں کو چھوڑنے کی اجازت ہوگی۔ شہریوں اور تارکین وطن کے رہائشیوں کو کورونا وائرس پھیلنے کے بعد سے رکھے گئے احتیاطی تدابیر کی پابندی کرنی ہوگی۔
 
رمضان 30 سے ​​لیکر شوال 4 تک کی مدت کے حوالے سے ، پوری ریاست میں مکمل لاک ڈاؤن نافذ کیا جائے گا۔ وزارت داخلہ کی طرف سے پہلے جاری کردہ اقدامات کے مطابق ، لوگوں کو معاشرتی فاصلے کی پابندی کرنی ہوگی اور پانچ سے زائد افراد کے اجتماعات پر پابندی عائد ہے۔
 
وزارت نے تمام افراد اور اداروں سے اپیل کی کہ وہ وبائی امراض کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے حفاظتی قواعد اور حفاظتی اقدامات پر پوری طرح عمل کریں۔ انہیں معاشرتی فاصلاتی پالیسی کی پابندی کرنے اور اپنی تمام شکلوں اور مقامات پر معاشرتی اجتماعات سے اجتناب کرنے کی ضرورت ہے۔
فاروق رشید بٹ
عالمی امن اور اتحاد اسلامی کا پیام بر ، نام فاروق رشید بٹ اور تخلص درویش ہے، سابقہ بینکر ، کالم نویس ، شاعر اور ورڈپریس ویب ماسٹر ہوں ۔ آج کل ہوٹل مینجمنٹ کے پیشہ سے منسلک ہوں ۔۔۔۔۔

تازہ ترین خبریں

کورونا بحران کے باعث ٹی 20 ورلڈ کپ ملتوی کر دیا گیا

انرنیشنل کرکٹ کونسل کی طرف سے یہ حتمی بیان سامنے آ...

ایران میں حکومت کے مخالف صحافیوں کو سخت سزاؤں کا سلسلہ جاری ہے

مغربی اور امریکی میڈیا کے مطابق ایرانی سرکاری عدالت نے وائس...

Comments

Leave a Reply

تازہ ترین خبریں